🚨🚨🚨Čistíme sklady - velké slevy na veškeré skladové zboží. Neváhejte, akce platí do konce týdne.🚨🚨🚨
Potřebujete poradit? Volejte Po-Pá 08:00 - 12:00   +420 466 566 060

Jak nakupovat na primažidle.cz

  1. Vyberte si produkt

    Pokud se v našem množství začnete ztrácet, můžete produkty filtrovat podle barvy, ceny a typu produktu.

  2. Zkontrolujte všechny parametry

    Před objednáním si projděte základní parametry, zvolte barvu a zamyslete se i nad doplňky, které budete potřebovat.

  3. Vložte zboží do košíku

    Košík si můžete prohlédnout v horní části obrazovky a snadno v něm zboží upravovat či odebrat.

  4. Potvrďte dopravní společnost

    85 % našich produktů doručují kurýrní služby DPD, PPL a 123 kurýr a to s dopravou zdarma. Dalších 15 % produktů je pro běžné dopravce netypických, a proto jsme si dovolili vám vybrat naše ověřené dopravce 123kurýr či TOPTRANS.

  5. Vyberte způsob platby

    Platit u nás můžete v hotovosti, dobírkou, platební kartou nebo bankovním převodem. 

  6. Vyplňte adresu dodání

    Pokud byste potřebovali fakturu vystavit na jinou adresu než na tu dodací, stačí zakliknout možnost Fakturační adresa je odlišná od dodací a tu následně vyplnit.

  7. Klikněte na objednat

    Po vyplnění všech důležitých polí už stačí pouze souhlasit s obchodními podmínkami a kliknout na tlačítko Objednat.Potvrzení objednávky vám přijde během chvíle e-mailem.

O zpracování objednávky
vás informujeme e-mailem v těchto krocích

  • Potvrzení objednávky

    V tuto chvíli dostane vaše objednávka své číslo. Pokud byste potřebovali udělat nějakou změnu, nebo jste dlouho nedostali zprávu, mějte při komunikaci s námi toto číslo.

  • Zabalení balíku

    O tomto kroce vás e-mailem neinformujeme. Proto si o tom, jak balíme zboží, můžete přečíst tady. Vždy je ale vaše zásilka zabalena tak, aby zvládla cestu i pár výmolů, které může na cestě potkat.

  • Expedování zboží

    Pokud máme zboží skladem, vaši objednávku zabalíme, posíláme dopravci a vám přijde další e-mail s informací o expedování z našeho skladu.V případě, že čekáme na zboží od výrobce, můžete na tento e-mail chvíli čekat. Jak dlouho? Přečtěte si více o dostupnosti zboží.

  • Převzetí kurýrem

    Kurýr, který vaši zásilku převezeme, nejdřív putuje na centrální sklad. Z něj se všechny zásilky rozváží na jednotlivé regionální depa. Tam si následující pracovní den zboží převezmou jednotliví kurýři. O tom, kdy k vám balík dorazí, vás bude informovat kurýrní služba.

  • Žádost o zpětnou vazbu

    Pár dní po obdržení zásilky od nás dostanete e-mail, ve kterém vás požádáme o hodnocení produktu. Pokud už jste si na nové židli chvíli poseděli, vaše recenze pomůže dalším zákazníkům i nám.

Nechcete si objednávat zboží online?
Objednávky přijímáme také:

Stačí nás kontaktovat

Státním podnikům a firmám bez možnosti platit zboží na dobírku či předem na účet nabízíme možnost nákupu se splatností.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 12:00

  +420 466 566 060

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.