Potřebujete poradit? Volejte Po - Pá 8:00 - 16:00   +420 466 566 060

Jak na reklamaci?

 

Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email: info@primazidle.cz. Kolegové se nejpozději do druhého dne ozvou s návrhem řešení.

Co potřebuji pro řešení reklamace?

  • číslo objednávky nebo faktury
  • fotografie vady
  • popis vady

Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.

Dle našich statistik většinu reklamací řešíme obratem a to výměnou za nový díl. Pokud situace vyžaduje dodání reklamovaného zboží k nám na sklad, tak vše řešíme individuálně dle situace.
Pokud chcete reklamované zboží doručit osobně na naši provozovnu, tak prosíme předem po telefonické domluvě na čísle: +420 466 566 060

Adresa naší provozovny:

ADK TRADE s.r.o.
Mánesova 235
566 01, Vysoké Mýto

Důležité informace:

  • na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
  • reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
  • náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
  • o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.