⚠️⚠️⚠️ Vážení zákazníci, eshop primažidle.cz a primakresla.sk je dočasně v rekonstrukci. Z tohoto důvodu momentálně není možné objednávat nové zboží ani poskytovat zákaznickou podporu. ⚠️⚠️⚠️
Tvoříme Primadomov

Zařizujete konferenční místnost? Nezapomínejte na tyto důležité body!

Zařizujete konferenční místnost? Nezapomínejte na tyto důležité body!

Nedávná studie z roku 2015 dospěla k závěru, že promyšlení a správné navržení pracovního prostoru, které je určené k tomu, aby byli zaměstnanci spojeni, může vést k lepší spolupráci a komunikaci. Každý podnik má vyhrazený jeden prostor, jenž umožní zaměstnancům, aby spolu seděli a diskutovali. Takzvaná konferenční místnost v dnešní době převzala více rolí, jako je odpočinková místnost, inovační nebo zasedací. Proto je také velmi nezbytné věnovat patřičnou pozornost nábytku v této místnosti.

Běžným nábytkem v konferenční místnosti je stůl, židle a úložné prostory. Před výběrem vhodného nábytku je však velmi důležité mít na paměti několik klíčových postupů, které jsme pro vás napsali níže.

Nejdůležitější prostor

Jednou z velmi důležitých věcí je prostor, kde budou probíhat schůzky a konference. Pokud chcete, aby místnost byla flexibilní, velmi dobrou volbou bude modulární víceúčelový nábytek, jako jsou rozložitelné stoly a stohovatelné židle. Většina nábytku je vyrobena tak, aby vyhovovala jakémukoliv typu prostoru. Místnosti, které mají neobvyklý tvar, nebo jsou rozměrově malé, může být nutností umístit menší konferenční křesla, která se dají složit, nebo zasunout pod stůl. Ne vždy menší křesla představují nepohodlí. Můžete vybírat z různě ergonomických i houpacích křesel.

Počet uživatelů

Podle počtu uživatelů bude potřeba určit také nábytek, který bude zakoupen. V závislosti na počtu uživatelů, jež budou využívat konferenční místnost, bude muset firma určit počet židlí a velikost stolu. Tímto způsobem dokážete lehce naplánovat umístění nábytku a odhadování prostoru k pohybu, který je velmi důležitý. Prostor by měl být tak široký, aby při procházení nebyli rušeni sedící.

Přesný účel místnosti

Pro jaké účely bude konferenční místnost používána? V této místnosti budou uživatelé sedět? Budou pracovat každý na svém PC, nebo pouze diskutovat? Místnost bude využívána pro videokonference? Nejčastěji zde budete prezentovat vaši firmu? Je velmi důležité na tyto otázky odpovědět, abyste byli schopni vybrat správný nábytek pro vaši zasedací místnost.

Styl místnosti

Design místnosti a výzdoba pomůže určit druh nábytku, který budete vybírat. Pro pocit solidarity kanceláře, je důležité, aby každý kousek nábytku odpovídal stylu zbytku vybavení kanceláře.

Nezapomínejte

Stoly jsou během setkání velmi důležité. Velmi výhodné je umístění stolu uprostřed místnosti. Během schůzky vám tato možnost může poskytnout vizuální prostor pro sdílení a zachycení všech důležitých informací. Vybírat lze z několika druhů a velikostí. Nejpopulárnějšími jsou stoly se skleněnými deskami, které dokážou nabídnout optické zvětšení kolem. Nezapomeňte se ujistit, že vámi vybraný stůl či dokonce stoly jsou vybírány pečlivě. A to z toho důvodu, aby každý člověk v této místnosti měl jasný výhled na důležitý bod.

Úložné prostory v konferenčních místnostech pomáhají udržet správnou organizovatelnost. Vybírejte nábytek, který šetří prostor, jako jsou například vestavěné skříně, jež vám umožní odkládat materiály mimo dosah očí. Nezapomínejte nejdříve změřit prostor, abyste se vyhnuli narážení dvířky do jiného nábytku.

Knihovna může vypadat v této místnosti sofistikovaně a prakticky. Do knihovny můžete vložit důležité knihy a šanony.

 

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.