Potřebujete poradit? Volejte Po-Pá 08:00 - 19:00   +420 466 566 060
Inspirace, rady, tipy

Jak vyladit kancelář a zvýšit tím efektivitu práce

Líbí se vám představa stylové a zároveň praktické kanceláře? Díky modernímu kancelářskému nábytku zvýšíte efektivitu práce a hlavně – každý zaměstnanec se bude v kanceláři cítit dobře. Ať už vybavujete kancelář pro sebe nebo své zaměstnance, budou se vám hodit praktické tipy, jak na to!

1. TIP: Máte sedavé zaměstnání? Investujte do ergonomické židle

Máte po osmi hodinách v kanceláři rozlámaná záda, bolí vás krční páteř a jste zralí lehnout si do postele? Není se čemu divit. Začněte výměnou kancelářské židle. A rovnou si pořiďte polohovací kancelářskou židli se spoustou ergonomických výhod. Na této židli nebude ani několikahodinové sezení utrpením. Většinu kancelářských židlí si můžete přizpůsobit svému pohodlí a upravit si sklon opěráku a výšku opěrky, područek a sedáku.

2. TIP: Práce vám půjde od ruky u prostorného kancelářského stolu

Od kancelářských stolů se odvíjí celkové uspořádání kanceláře. Pokud chcete tzv. open office, měli byste zvolit modulové a výškově nastavitelné obdélníkové stoly. Naopak v uzavřených kancelářích se vám bude lépe pracovat u velkých psacích stolů ve tvaru L. Zvažte, k čemu budou kancelářské stoly sloužit. Někdo u nich pracuje celý den na notebooku a někdo na ně potřebuje rozložit několik velkých dokumentů.

3. TIP: Židlí a stolem to nekončí: jaký další nábytek potřebujete?

Kancelářský nábytek – to není pouze židle a stůl. Potřebujete dostatek úložných prostor, které budete mít na dosah ruky. Zapomeňte na obyčejný šedý nebo hnědý nábytek. Experimentujte s bílým nábytkem, který provzdušní a prosvětlí prostor.

Vybavte kancelář bílými regály, kartotékami, archivními skříněmi a poličkami ve skandinávském stylu. Cenné dokumenty a osobní věci uschovejte do uzamykatelných kancelářských kontejnerů, na které můžete postavit kancelářskou techniku. Vybírejte nábytek nejlépe od jednoho dodavatele, který má v nabídce kolekci nábytku v jednotném designu a barvě.

4. TIP: Udělejte pozitivní dojem na obchodní partnery

Promyslete si, kam usadíte své obchodní partnery. Posilujte dobré vztahy v konferenční místnosti nebo zařiďte jednací koutek v kanceláři. V konferenční místnosti bude vypadat skvěle kolekce menších psacích stolů s variabilním rozmístěním. Dbejte na to, abyste vybrali ke stolům konferenční židle v podobném designu. V kanceláři pak vybudujte koutek s kvalitními koženými konferenčními křesly a stabilním stolkem.

5. TIP: Zvelebte kancelář rostlinami a barvami

Kancelář již máte zařízenou stylovým nábytkem a nyní zbývá jediné: zútulnit kancelář. Rozmístěte v ní rostliny, které snižují stres, čistí vzduch a eliminují hluk. Obklopte se osobními předměty a vkusnou dekorací. Podpořte svou pracovní výkonnost správnými barvami. A jakou barvu využít? To vám napoví interaktivní obrázek níže.

Záleží na vás, jak bude vaše kancelář vypadat. Zapamatujte si z dnešního článku hlavně to, že základem je ergonomická židle, bytelný stůl s dostatečnou pracovní plochou, úložné prostory, kancelářská technika a osobní předměty, které vám budou připomínat domov.

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.